🎄 PRZERWA ŚWIĄTECZNA🎄
Przy okazji życzeń informujemy o tradycyjnym już urlopie świątecznym w naszej firmie, który potrwa

od 22 grudnia do 27 grudnia

oraz od 30 grudnia do 3 stycznia.

Pracujemy 28 i 29 grudnia :)

Ekipa POLLAK ZFiL życzy
🤩 Wesołych Świąt 🤩
i Szczęśliwego Nowego Roku!

Czas realizacji zamówienia

Całkowity czas realizacji zamówienia (czas wysyłki + czas dostawy) zależny jest od formy płatności, dostępności produktu na magazynie oraz czasu dostawy przez przewoźnika.

Każde zamówienie zostaje potwierdzone mailem od sklepu polskielakiery.pl - POLLAK ZFiL. W razie nie otrzymania maila potwierdzającego zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie: (+48) 25 307 06 00 lub na adres mailowy: pollak.lakiery@gmail.com.

O zmianach statusu i wysyłce Twojego zamówienia poinformujemy Cię mailem. Statusy oraz historię zamówień możesz również sprawdzić na stronie Sklepu po zalogowaniu w zakładce Twoje zamówienia.

Po wysyłce zamówienia przekażemy Ci link do śledzenia statusu przesyłki u przewoźnika.

Przy każdym produkcie jest informacja o maksymalnym czasie, który potrzebujemy na jego wysłanie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami wysyłki, o maksymalnym czasie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.


 Wysyłka w 24h

Towary zamówione od poniedziałku do piątku do godziny 12:00 wysyłane będą najczęściej tego samego dnia.

Towary zamówione od poniedziałku do piątku po godzinie 12:00 wysyłane będą najczęściej w następny dzień roboczy.

Czas realizacji zamówienia to 1 - 2 dni robocze.

Przy zakupie towaru w ilościach większych niż dostępne na magazynie czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.


 Wysyłka w 48h

Towary wysyłane będą najczęściej w następny dzień roboczy, maksymalnie w 2 dzień roboczy od dnia zakupu.

Czas realizacji zamówienia to 2 - 3 dni robocze.

Przy zakupie towaru w ilościach większych niż dostępne na magazynie czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.


 Towar dostępny na zamówienie

Czas realizacji zamówienia może wynieść od 1 do 30 dni roboczych w zależności od dostępności surowców na magazynie, czasu potrzebnego na wyprodukowanie towaru oraz specjalnych życzeń Klienta związanych ze specyfikacją produktu.

O planowanym terminie wysyłki zakupionych towarów poinformujemy Cię mailem i/lub telefonicznie.

W celu ustalenia terminu wysyłki przed zakupem prosimy o kontakt:

- telefoniczny: 25 307 06 00

- mailowy przy produkcie „Zapytaj o produkt”

- mailowy bezpośrednio na nasz adres: pollak.lakiery@gmail.com


 Czas dostawy

Wysyłki realizowane kurierem (najczęściej DPD i UPS) – przybliżony czas dostawy przez przewoźnika to 1-2 dni robocze.

Czas dostawy dotyczy przesyłek na terenie Polski.


Dostawa towaru

Kupujący proszony jest o sprawdzenie stanu opakowania otrzymanych paczek w obecności Kuriera.

Proszę ocenić czy paczki nie są uszkodzone mechanicznie tj. czy nie są zgniecione narożniki lub nie ma innych wgnieceń. Proszę też sprawdzić czy paczki nie mają śladów wycieków oraz czy zostały dostarczone w prawidłowej pozycji tj. strzałką do góry.

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona mechanicznie (są widoczne ślady uszkodzenia lub wycieki) proszę odmówić przyjęcia przesyłki i niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę o tym zdarzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do uszkodzenia przesyłki przez Spedytora lub co do jej zawartości, prosimy o kontakt telefoniczny (tel.: 25 307 06 00) w obecności kuriera, celem podjęcia decyzji o przyjęciu lub odmowie przyjęcia przesyłki w związku ze stanem w jakim zostaje dostarczona.


 Warto wiedzieć, że:

- Czas wysyłki (w zależności od rodzaju płatności) biegnie od momentu:
- złożenia zamówienia (Płatność "za pobraniem"),
- otrzymania potwierdzenia płatności (Płatność przelewem on-line),
- zaksięgowania płatności na koncie (Płatność przelewem zwykłym).

- Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy, weekendy oraz podczas urlopu sklepu, są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

- Czas realizacji zamówienia jest orientacyjny. Zapewniamy jednak, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysyłane i realizowane jak najszybciej. W przypadku możliwości wystąpienia jakichkolwiek opóźnień – poinformujemy Cię o tym mailowo i/lub telefonicznie. Poprosimy Cię o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania z zamówieniem.

- Czas realizacji zamówienia poza granice Polski ustalany jest indywidualnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl