Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, adresów dostaw, możliwość śledzenia statusu zamówienia.

2. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce „Zamówienia”. Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e mail: pollak.lakiery@gmail.com bądź telefonicznie pod numerem 25 307 06 00.

3. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Tak. W celu ustalenia szczegółów zamówienia, kosztów dostawy oraz czasu realizacji zamówienia prosimy o kontakt pod adresem e mail: pollak.lakiery@gmail.com bądź telefonicznie pod numerem 25 307 06 00.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Ze względu na charakter działalności sprzedaż prowadzimy jedynie w trybie wysyłkowym.

5. SPOIWA - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

6. UTWARDZACZE - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

7. LAKIERY 2K AKRYLOWE BEZBARWNE - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl